kvällsfullmäktige

Nu har vi haft vårt första kvälls-kommunfullmäktige. Jag kan inte komma ihåg att vi haft dte nån gång under de snart 12 år jag varit kommunpolitiker.
Det var lite ärenden och gick fort. Vi hade avstamp i budgetarbetet 2010-2012 och hade en föredragning av förutsättningarna. Det ser kämpigt ut de närmaste åren. Fjolårets arbete med ekonomiberedningen och alla de utredningar som gjordes är en bra grund att stå på men det kommer inte att räcka.

Eftersom det var kvällsammanträde direktsändes det i Radio Åredalen och jag hoppas vi hade några lyssnare. Annars brukar kf sändas i efterhand. Vi undersöker just nu hur vi ska göra det tillgängligt på hemsidan också.

Häromda'n tog jag ju mitt steg ut i bloggvärlden - nu har jag tagit steget in på Facebook också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0