morgonens nyheter

Under den vecka jag varit borta har tydligen AMF och Vanja Lundby-Wedin varit den stora nyheten. Och hon måste vara väldigt skakad eftersom hon valde att kalla till presskonferens mitt i natten för att få vara först med kommentarer och krav. Lite desperat agerande kan jag tycka.

Radioprogrammet Kaliber har "wallraffat" hos Sverigedemokraterna. I TV-soffan satt Åkesson och försökte släta över. Men sanningen är, att om någon uttryckte sig som man hör i inslagen i något annat parti, skulle det inte accepteras.

Kommentarer
Postat av: S

Jag har följt din blogg från start och undrar nyfiket vad det är du vill förmedla med detta forum?

2009-03-31 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0