packar

Packar och packar...
Nattåget till Sthlm ikväll och på torsdagkväll åker jag till Sydafrika med min beredning på Sveriges kommuner o landsting. Ska bli roligt och spännade. Har ny telefon som jag knappt använt men jag hoppas jag får till tekniken så att jag kan blogga därifrån.
Idag har vi KS och jag är inte i säng än - det blir en tung dag, har dessutom ett möte efter kommunstyrelsen och tåget går 18.58. Så det är nog bäst att packninge blir klar i natt.
Kommunalråden i länet har tillsammansmed landshövdingen skrivit till Naturvårdsverket idag och bett dem göra en utredning kring uranprospektering/brytning och konsekvenser för mark och vatten. Blir intressant att se vad de svarar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0