turné med kommunchefen

Idag har nya kommunchefen  Per-Eric och börjat vår "turné"  ut i verksamheten. Vi ska besöka så många kommunens verksamheter som möjligt under hösten. Jag vill att Per-Eric ska lära känna sin nya kommun men också att medarbetare runt om får en möjlighet att åtminstone säga hej.
Vi började i Hallen och har besökt Bjurgården, skolan, förskolorna i Hallen och Månsåsen, biblioteket, brandstation och badet. Kooperativet i Arvesund var på utflykt till Åre så det får vi ta en annan gång.

Under min första period åkte dåvarande kommunchef och jag ut på en del besök, då var det jag som var ny. Men det finns en del ställen jag inte varit in i tidigare, som ex brandstation i Hallen. Det är inte många brandbilar som har den utsikten!

Kommentarer
Postat av: Kent Livendahl

Hej och tack för besöket igår på Allhuset. Kul att träffa er.

/Kent

www.321an.se

2009-09-25 @ 07:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0